fredag 7 februari 2014

Lilo Star...

Min syslöjdlärare som jag hade på högstadiet ville att jag skulle gå i hennes fotspår och bli syslöjdslärare. I detta ämne premierades jag med en av två femmor som jag har i mitt slutbetyg från årskurs 9. Ja, på den tiden då det begav sig så var det sifferbetyg som gällde.

Jag gillar att sy, men inte tillräckligt mycket för att vilja lära ut det till andra. Så det blev aldrig en utbildning som skulle leda till en lärarutbildning. Och att sy kläder, nja, det överlåter jag gärna åt andra.

Dessa fina kläder kom hem i ett blått paket igår. LiLo Star hittar du på Facebook och det är en tjej som jag varmt kan rekommendera, då hennes kläder är välgjorda och har lite små extra detaljer på sina kläder som gör dem unika.

Storasyster fick en godisklänning med ficka på magen. Lillebror fick en t-shirt med en matchande velourbyxa till. När jag skulle fotografera barnen blev de helt tossiga och kunde knappt stå still.

Storebror var besviken för att inte han fick något plagg så nu har jag gjort en ny beställning hos Lilo Star så även han och lillasyster får sig varsina plagg.   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan