onsdag 20 november 2013

Innan jul kommer en försmak av vår...



Molo pre-spring 2014 kan man från och med idag se på Babyfryd.dk

De svenska shopparna väntas nog få in sina exemplar under denna och nästkommande veckor. Så håll utkik så att du inte missar just ditt nya favoritprint. För ja, de populära storlekarna brukar ta slut fort så vågar du ha is i magen och vänta?

Air planes


Apple bloom


Beach safari


Blooming


Capri


Pink rose



Pop purple


Sharks

Light pink tyllkjol Bella


Jag älskar verkligen molos fantastiska fotoprint, men är det bara jag som tycker att deras fantasi börjar tryta? Jag tycker mig se upprepningar av print, dock ej lika till utseende. Men flygplan, blommor och fåglar är ofta med i deras kollektioner.


Vi får se om det kommer hem några flygplan till oss denna gång eller ej. Storebror som precis fyllt 6 år pekade på det nya flygplansprintet nu här ikväll innan läggdags och utbrast att -DEN VILL JAG HA!
Kanske blir det en syskonmatch med lillebror i så fall. Jag har inte bestämt mig ännu och jag hoppas jag får några dagar på mig att suga på karamellen...

Jag är inte helt övertygad än av något print, men Molo brukar växa efter ett par tittar så några klick på det nya lär det bli framöver.







1 kommentar:

  1. Jag brukar ju ta väldigt god tid på mig när jag försöker "vänja" mig vid ett plagg. Ibland lite för lång tid ,så det slutar med att jag får dammsuga hela internet efter ett plagg. Men just denna molo kollektion behöver jag inte tveka över att hajarna ska flytta in i garderoben :)

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan