tisdag 19 november 2013

Det kom ett paket med salgkläder...

Då jag inte kunde åka på Molosalg i höst så fick jag istället anlita ett bud denna gång. Så förra veckan fick jag hämtat ut ett paket med dessa fina kläder som mitt bud hittade åt mig.

Lillebror (lille storebror) som faktiskt har minst i sin växalåda fick 4 tröjor i stl 98, medan de andra barnen fick varsitt plagg.
Storasysters klänning är stl 122/128, lillasysters body är stl 68 och storebrors tröja är stl 122


Klänning
Modell: Cheri
Print: Pastel Zebra

Body
Modell: Fleur
Print: Sunflower

T-shirt
Modell: Rollo 
Print: Kite Rider

Tröja
Modell: Remington
Print: Flying Machines


Tröjor
Modell: Remington
Print: Soccer och Kite Rider


Tröja
Modell: Rico
Print: Conjunction

Jag är supernöjd med både print och modeller och jag vill tacka mitt bud så hjärtligt för att hon ställde upp. <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan