måndag 2 december 2013

Vårkänslor...

Efter en höst av noll inköp av nya Odd Mollyplagg samt försäljning av ett par plagg fick jag idag en enorm längtan efter en ny kofta.

Då det kom ett mail från Odd Molly med lite nyheter från vårens Sensing Spring-kollektion idag så kan jag bara konstatera att jag blev lite kär i denna ljusrosa Lovely Knit. 



Kolla in den nya loggan! Visst är den fin?! 


Tror bestämt detta får bli min julklapp till mig själv. Kanske borde jag även sälja något mer från min Mollyrob för att finansiera inköpet. Hmm, vad ska jag sälja tro? 


2 kommentarer:

  1. Yes this is a lovely shade of pink on the Lovely Knit. It is hard to resist...
    Kram,
    Karen XOXO

    SvaraRadera
    Svar
    1. Karen, now I know that the pink LK is really lovley <3
      Kram

      Radera

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan