söndag 1 juni 2014

Duns dag 2

Starten på veckan då jag och lillebror samt lillasyster besökte DUNS utförsäljning gav ju mersmak så ett besök till var på sin plats. Så även Tisdagen gick i shoppingens tecken.

När jag lämnat av lillebror och storasyskonen på förskola/skola så drog jag och lillasyster vidare mot Göteborg. Utförsäljningen öppnade klockan 10 även denna dag och vi var där några minuter efter öppning. Det var kanske max 8 personer där, varav 2 personer var personal. Så jag kunde i lugn och ro gå ytterligare en runda bland klädstängerna. Jag hade förhoppningar på att tröjan jag hängt tillbaka på måndagen skulle finnas kvar, men det gjorde den ju naturligtvis inte. MEN det gjorde inte så mycket. Jag hittade en del godbitar ändå som fick följa med hem.


Lillasyster fick en pyjamas i stl 80 till växalådan samt leggings stl 68 och stl 80.

Storebror fick en t-shirt i stl 134/140 som kommer få ligga i växalådan ett tag.

Storasyster fick ytterligare två klänningar att lägga i växalådan stl 128.

Sen var jag bud till tre vänner också.
Till bud 1:matchande kläder till jul samt några fina guldkorn till deras nytillskott.

Till bud 2: body i stl 80, samt tre prematurplagg från stl 38-44

Till bud 3: prematurkläder stl 38 som skall användas som dockkläder.

Sen kunde jag inte låta dessa godbitar hänga kvar så dem köpte jag med hem men skall få flytta till andra hem.
Till salu: Bilklänning med grön botten stl 128

Till salu: Julklänning anno 2013 stl 128

Till salu: Julklänning anno 2013 SÅLD

Till salu: Julklänning anno 2013 stl 128 

Till salu: Jultröja anno 2013 SÅLD

Nu ser jag fram emot höstens utförsäljning som blir någon gång i nov/dec.
Jag har även sett lite sneakpeek på höstens kollektion av DUNS på deras facebooksida och den verkar helt klart lovande.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan