tisdag 27 maj 2014

Molo PRE-AW 2014

Vad hände egentligen?

Ja det kan man ju faktiskt undra. Jag har älskat MOLO sen 2008 och detta må vara det första drop som jag känner att det inte finns några direkta måsten. Alltså kommer detta bli ett billigt drop.

I dagarna har Molo släppt sin Pre autumn kollektion och vad kan man hitta då? Jo, monster! Inte är de vackra inte.


Fotbollar! Ett säkert kort? Nja, jag tycker bara det är tråkigt med upprepning av detta motiv. Dessutom är detta de allra fulaste fotbollsmotiv hittills (enligt mig). Och molos förkärlek till grått? Grå baksida och grå kantband på filten känns budget och trist enligt mig!


Deerskin
Tack, men nej tack! Detta var inte fint någonstans.


Fast skulle det mot förmodan bli några inköp så skulle det troligtvis klickas hem en sådan här klassisk Brunhilda kjol i färgen Sugar cube.



Även denna tröja i modellen Ritter, färg Striking pink skulle kunna få ta en galgplats i döttrarnas garderober.


Men överlag, så är jag besviken på printen detta drop och det har cirkulerat bilder även på drop 1 på nätet i ett par dagar och det jag sett hittills är tyvärr inte heller så imponerande. Kanske är detta molos allra fulaste kollektion genom tiderna? Ja, det får tiden utvisa...men jag spår att på nästa salg lär det finnas mycket kläder kvar från denna kollektion. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan