torsdag 1 maj 2014

Pärlor...

Ibland är det extra roligt att dyka ner i växalådan och plocka upp pärlor som man samlat på sig.

Detta är storasysters linnen som kommer användas i sommar. Storleken är 122/128.

Från vänster övre raden: Colibri, Cherry blossom, Rabbit Rose & Dandelion
Från vänster nedre raden: Rainbow clouds, Mitteschön & Dragonfly

Men lika roligt som det är att packa upp dessa linnen är det också sorgligt när man inser att nu tar godbitarna slut. Mer än så här har jag inte samlat på mig Molo i större storlekar. Endast ett par leggings i stl 122 och ett par i stl 128 väntar i lådan.

Eftersom storasyster fyller 7 år i vinter så har hon börjat skapa sig en egen uppfattning om kläder och mode. Så jag är inte så säker på att hennes garderob kommer innehålla lika mycket Molo i framtiden faktiskt. 

Tur jag har lillasyster som ännu inte har någon uppfattning om mode som jag kan fortsätta klä i Molo ett tag till. 

För som storasyster brukar säga till mig:
-Mamma, du är en riktig Molotok!

Därför kommer jag nu döpa om min blogg och fortsättningsvis gå under namnet Molotokan.
Så adjö Molo hjärta Molly och välkommen till Molotokan! Även om inläggen kommer mer sporadiskt så fortsätter jag blogga ett tag till....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan