onsdag 24 december 2014

God jul...

Snön lyser vit på taken...(eh, harkel, jag menar snön lyser med sin frånvaro från taken). ;-)

Reality check! Ett år går alldeles för fort! 
Julafton allredan! Vart tog tiden vägen? 

Vill passa på att önska bloggen en God Jul, ja, för några följare har jag nog dessvärre inte kvar pga min sporadiska aktivitet här det gångna året. Det har varit desto mer aktivitet på min bloppissida på Instagram sen jag startade upp den i somras! Får lov att säga att många fina affärer gjorts via "Bloppisvikkans" det senaste halvåret. Jag kör på där även efter nyår. Har minst 80-100 plagg i säljkassen! Mycket Molo såklart! 





Kanske kommer lusten att skriva här på Bloggen åter nästa år? Vi får se....Tills dess önskar jag:


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar eller två, så blir jag glad!
Kram Vikkan